ابزارهای ایمیل مارکتینگ

۱۲۸ بازديد

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

در این مقاله به معرفی تمام ابزارهای ایمیل مارکتینگ میپردازیم.
با سئوبلک همراه باشید.

اپلیکیشن Hemingway

شما می‌توانید ایمیل‌های خود را به این ویرایشگر آنلاین اضافه کنید و بازخوردهایی دریافت کنید. این اپلیکیشن، یک استایل مینیمالیست و واضح را برای محتوای شما به ارمغان می‌آورد و به شما کمک می‌کند تا با خواننده خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه یک ابزار نوشتاری است که به شما کمک می‌کند تا ویرایش کنید، حالت غلط‌یابی را فعال کنید، دارای خروجی PDF و دارای مزایای دیگر می‌باشد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Benchmark Email

تفاوت اصلی این ابزار ارسال ایمیل گروهی با ابزارهای پیشین در طراحی جالب توجه و خلاقانه بودن آن است. با استفاده از این ابزار بدون این که حتی طراح یا گرافیست باشید می‌توانید از صد قالبی که در این ابزار وجود دارد استفاده کنید و با ارسال ایمیل‌های جالب مشتری‌ها را به شبکه‌ اجتماعی و یا سایتتان لینک کنید. انتخاب ابزار Benchmark Email انتخاب خوبی برای کسب و کارهای کوچک است.

Scope

Litmus Scope یک ابزار بررسی گر (inspector) است که کدهایی از ایمیل شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آنها برای هر پلتفرم برای رسیدن به بهترین نتیجه یا یک عملکرد دلخواه تنظیم کنید تا بتواند هر شخصی با هر وسیله‌ای از بهترین تجربه لذت ببرد. شما می‌توانید پیش‌نمایش ایمیل‌های خود را برای دسکتاپ و پلتفرم‌های موبایلی مرور کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تواند به هر کدام از کد ایمیل‌ها نگاه کنید تا یاد بگیرید که چگونه سایر بازاریابان آن را غیر فعال می‌کنند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

PutsMail

PutsMail برای ایجاد یک پیش‌نمایش از ایمیل شما قبل از اینکه به دست مخاطبین شما برسد، مفید است. به عبارت دیگر باید بدانید که چگونه ایمیل شما در صندوق ورودی (inbox) به نمایش در می‌آید. این ابزار رایگان به شما این امکان را می‌دهد که تستی عملی از کمپین انجام دهید. شما فقط باید HTML ایمیل، خط موضوع، آدرس گیرنده مورد نظر (تا 10 عدد) را وارد کنید تا یک پیش‌نمایش کاملا عملی از کمپین‌های خود مشاهده کنید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Visual Website Optimizer

ابزار Visual Website Optimizer با کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از پیش طراحی شده کار می‌کند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهر بصری ایمیل خود را قبل از ارسال آن به خوانندگان خود تست کنید، هنگامی که شما ایمیلی عالی و باکیفیتی ایجاد کردید، وقت آن است که آن را برای هدف مورد نظر و از قبل تعیین شده خود به کار برید و بررسی کنید چگونه می‌توانید آن را بهتر کنید. علاوه بر این، به شما بینشی در مورد خواسته‌ها و پاسخ‌های مخاطب هدف شما می‌دهد. همچنین این ابزار به شما انواع مختلفی از ابزارهای تست رایگان و پولی و مطالعات موردی برای بازاریابان را ارائه می‌دهد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

IsValid.org

ابزار IsValid تست‌های آماری انجام شده برای آزمایشات A/B را اتوماتیک می‌کند. این بدان معناست که کمک می‌کند تا نتایج آزمایشات A/B کمپین‌های شما واضح و یا تشخیص داده شود. این ابزار ساده و خوب را برای متصور ساختن داده‌های خود استفاده کنید. به سادگی تعداد هر گروه آزمایشی و تعداد تبدیل‌ها (conversions) را برای هر آنچه که شما به عنوان عمل مورد نظر خود انتخاب کردید، وارد کنید و sValid در صورتی که آماده تصمیم‌گیری برای تست و بهبود درصد دقیق باشید، به شما خواهد گفت. شما می‌توانید از آن برای اندازه‌گیری نتایج آزمایش A/B کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. این ابزار کمک می‌کند تا نتایج تست کمپین‌های بازاریابی خود را بسنجید، کمیت آنها را تعیین کنید و توصیف کنید.

مختص شما:  اصول نوشتن متن ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

GetResponse

اگرچه این ابزار یک ابزار چندکاره در حوزه دیجیتال مارکتینگ است اما در این مطلب توجه و تمرکز ما روی معرفی  GetResponse به عنوان یک ابزار بازاریابی ایمیلی است که بسیار برای کسب و کارهایی با مقیاس بالا مناسب است و با این که قیمت استفاده از این ابزار بسته به نوع عمکلرد برای کاربران متفاوت، متغیر است اما برای کسب و کارهای جهانی با یک تخفیف ویژه به ارائه خدمات می‌پردازد.

Cakemail

اگر مطمئن نیستید چگونه کمپین‌های بازریابی شما می‌گذرد، کیک‌میل همه چیزی که شما نیاز دارید. کار با آن ساده است ـ فقط یک قالب طراحی سفارشی را انتخاب کنید، پیام را بدان اضافه کنید و ایمیل‌ها را به مخاطبان خود ارسال کنید. ویژگی‌های متعدد آن مانند از بین برنده اسپم، تقسیم کردن تست A/B و با داشتن ابزارهای آنالیز کمپین به شما کمک می‌کند تا کمپین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

MailerLite

یک ابزارهای ایمیل مارکتینگ مناسب برای کسب و کارهای بزرگ MailerLite است که امکاناتی مثل صفحات فرود و اتوماسیون ایمیلی در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین با امکان پاپ‌آپ دسترسی شما به کاربرها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید مخاطب‌هایتان را به ثبت نام در خبرنامه سایت تشویق کنید. این ابزار می‌تواند با استفاده از ایمیل‌مارکتینگ، ترافیک ورودی سایت شما را بالا ببرد و با افزایش نرخ تبدیل، مخاطب‌ها را به مشتری‌ تبدیل کند.

Yesware

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید به تجزیه و تحلیل ایمیل‌های ارسالی و رفتار کاربران بپردازید و ایمیلتان را با توجه به آنالیز رفتار مشتری‌ها بهینه کنید. Yesware به شما نشان می‌دهد که چند نفر ایمیل شما را باز کرده‌اند، چه تعداد روی لینک‌های موجود در ایمیل‌ها کلیک کرده‌اند و این اطلاعات به بهبود فروش شما کمک می‌کند و انتخاب خوبی برای کسب و کارهای B2C به حساب می‌آید.

Social Media Share Link Generator

Social Media Share Link Generator یک ابزار عالی و کوچک ابزارهای ایمیل مارکتینگ است برای ایجاد لینک‌هایی جهت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. انتخاب این ابزار باارزش است به این دلیل که شبکه‌های اجتماعی و تلاش‌های ایمیل را با هم ترکیب کرده و به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌های شبکه اجتماعی به طور مستقیم از کمپین‌های ایمیل مارکتینگ شما هدایت شود. این ابزار رایگان URLهایی را ایجاد می‌کند که می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود جاسازی و قرار دهید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

HTML Formatter

این HTML Formatter رایگان یک ابزار عالی برای فرمت کد ایمیل شماست. HTML Formatter فاصله‌ها و تب‌هایی را بین تگ‌‌های محتوا نگه می‌دارد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا سطح کنگره‌ای برای فرمت‌بندی (قالب‌بندی) HTML انتخاب کنید و باعث خوانایی کد شما می‌شود.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

HTML Validator

HTML Validator ابزاری با استفاده آسان برای اعتبار سنجی کد ایمیل شماست. این ابزار انواع مختلفی از مشکلات در کد شما از جمله از دست رفتن تگ‌ها، IDهای تکراری، ویژگی‌های نامعتبر و غیره را گزارش می‌دهد. شما باید کد خود را اعتبارسنجی یا تأیید کنید زیرا کد نامعتبر ممکن است ایرادات و نواقصی را در مرورگرها مانند تجربه بد برای خوانندگان‌تان ایجاد کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Mailjet

میل‌جت ابزاری است که با اپلیکیشن یا برنامه شما برای ارسال ایمیل‌ها ادغام می‌شود و نیز دارای یک سرویس ایمیل تراکنشی است. میل‌جت مانند میل چیمپ و کیک‌میل دارای یک رابط برای ایجاد و بهینه‌سازی ایمیل‌هاست. همچنین یک سرور SMTP (پروتکلی برای ارسال و انتقال ایمیل) و مجموعه‌ای از APIهای REST را برای ادغام‌سازی خود با اپلیکیشن شما یا اجرای خود در سیستم اتوماسیون شما فراهم می‌کند.

مختص شما:  تاریخچه ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

IContact

ممکن است ابتدا این ابزار را با یکی از محصولات اپل اشتباه بگیرید اما IContact یکی از ابزارهای ارسال ایمیل گروهی است که با پیگیری استراتژیک کمپین ایمیلی، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید با معیارهایی مثل تاریخ آخرین خرید مشتری‌ها را دوباره به دایره خرید بازگردانید و هم‌چنین می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات مناسب از مشتری‌ها جریان کارهای سفارشی را راه اندازی کنید. علاوه بر این، ابزار بازاریابی ایمیلی  IContact قیمت مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است و از طراحی‌های زیبایی در کمپین ایمیلی خود استفاده می‌کند.

VerticalResponse

با استفاده از ابزار ارسال ایمیل گروهی VerticalResponse می‌توانید ایمیل‌های هدفمند و شخصی‌سازی شده متناسب با نوع مخاطب‌ها ارسال کنید و قبل از ارسال ایمیل امکان امتحان و تست کردن دارد و هم‌چنین می‌توانید نوع کسب و کار و برندتان را هم در طراحی ایمیل‌های منحصر به فرد ارسالی‌تان لحاظ نمایید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که با ایجاد صفحات فرود، کمپین ایمیلی‌تان را کامل کنید.

 

Aweber

ابزار ایمیلی بعدی که به شما اجازه می‌دهد قبل از استفاده از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید ابزار Aweber است که اجازه دسترسی به مشتری‌های موجود در فهرست ایمیلی شما را می‌دهد و علاوه بر امکاناتی مثل پاسخ خودکار و گزارش و … که در اختیار شما می‌گذارد به مشتری‌ها اجازه پیشتیبانی می‌دهد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 MailChimp

جایگاه نخست یکی از بهترین ابزارها نرم‌افزار MailChimp است. این نرم‌افزار حدود هفت میلیون کاربر دارد و برای ارسال حداکثر دوازده هزار ایمیل در ماه، کاملا رایگان است و علاوه بر قیمت مناسب و دسترسی سریع، تجزیه و تحلیل قابل درکی نیز به شما ارائه می‌دهد. در واقع شما با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید گزارشی از تعداد افرادی که ایمیل شما را دیده‌‌اند، به دست بیاورید. هم‌چنین این ابزار به شما اجازه می‌دهد که ایمیل‌های تبلیغاتی مشتری‌هایتان را به شکل هدفمند و شخصی‌سازی شده طراحی کنید. این نرم‌افزار یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ارسال ایمیل در میان صاحبان کسب و کارهای کوچک و وبلاگ‌هاست.

 

Sendicate

اگر باید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی متعددی را راه‌اندازی کنید، Sendicate ابزار مناسبی برای شماست. شما با استفاده از آن می‌توانید یک سری از ایمیل‌ها را پیش‌نویس و ارسال یا برنامه‌ریزی کنید، مخاطبین خود را با فیلترهای جستجو بخش‌بندی کنید و با این ابزار کارهای ایمیل مارکتینگ بیشتری را با سرعت انجام دهید. همچنین این ابزار آمارهای لازم برای بهبود بازاریابی شما را فراهم می‌کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

FreshMail

اگر نیاز به قالب‌های ایمیل منحصر به فرد، خلاق و ساده دارید، فرش‌میل یک گزینه عالی است. می‌توانید از ویرایشگر بصری آن برای ایجاد ایمیل در طرح‌های مختلف استفاده کنید. همچنین ابزارهای متعددی مانند پاسخ ایمیل خودکار، بازبینی گر صندوق ورودی (inbox)، تستر A/B و غیره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید موثر بودن دریافت‌های ایمیل خود را با استفاده از ردیابی ایمیل در لحظه پیگیری کنید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Constant Contact

به عنوان یک ابزار ارسال ایمیل گروهی دیگر می‌توان به Constant Contact اشاره کرد که به مشترکینش اجازه می‌دهد در یک دوره شصت روزه به طور رایگان از امکانات این ابزار ارسال ایمیل، استفاده کنند و پس از آن اکانت پولی با گارانتی یک ماهه در ازای دریافت مبلغ مشخصی برای کاربران شارژ خواهد شد و در صورتی که مشتری‌ها از خدمات این نرم‌افزار راضی نباشند پول پرداختی، برگردانده می‌شود. این ابزار به دلیل مفید و موثر بودن، داشتن قالب جذاب و هم‌چنین سازگاری با موبایل، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی به حساب می‌آید.

مختص شما:  نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان

 

Vertical Response

اگر دوست ندارید با HTML کار کنید، جادوگر ایمیل Vertical Response می‌تواند ایمیل‌هایی برای شما ایجاد کند. رابط ساده و مشخص آن به طراحی و ارسال ایمیل به مخاطبین شما کمک می‌کند. شما حتی می‌توانید کمپین‌ها را با Salesforce برای پروژه‌های ایمیل مارکتینگ پیشرفته ادغام کنید. همچنین آمارهای اشتراک‌گذاری ایمیل و اجتماع را فراهم می‌کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Campaign Monitor

این ابزار همان‌طور که از اسمش مشخص است مخصوص مانتیور و نظارت روی کمپین است و با آنالیز دقیق تجربه شخصی مشتری‌ به شما این امکان را می‌دهد که در زمان‌های خاص که افراد وقت آزاد بیشتری برای سر زدن به صندوق ایمیل‌هایشان دارند، پیام‌های منحصر به فرد برای مشتری‌هایتان ارسال کنید. هم‌چنین این ابزار هم مانند هر ابزار بازاریابی ایمیلی دیگری تجزیه و تحلیل مفیدی به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را به اهداف بازاریابی‌تان نزدیک‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

SendinBlue

آیا نیاز به اپلیکیشنی وجود دارد که بتوان هم به طور مستقل و هم بتواند با برنامه‌های دیگر کار کند؟ SendinBlue یک ابزار عالی برای این کار است. شما می‌توانید قالبی را وارد کنید یا خبرنامه خود را طراحی کنید و آن را به مشترکین خود ارسال کنید. علاوه بر این، ابزارهای آن به شما کمک می‌کند تا مشترکین خود را افزایش داده و بخش‌بندی کنید و گزارشاتی را با جزئیات آنها برای درک عملکرد خود در دسترس خواهید داشت.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Sendloop

می‌توانید ایمیل‌های موبایل دوستانه و جذابی را با استفاده از سازنده ایمیل Sendloop ایجاد و سپس ارسال کنید. استفاده از این سرویس بسیار آسان است و خوانندگان بریا دسترسی نیازی به هیچ گونه کمک فنی و یا دانش ندارند.  Sendloop وارد کردن ایمیل‌ها و مخاطبین شما را از پلتفرم‌های دیگر مانند جی‌میل و یاهو آسان می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌بندی کنید و پیش‌نمایش ایمیل‌ها را مشاهده کنید و نیز امتیاز اسپم ایمیلی را قبل از ارسال آن ببینید که این امر منجر به نرخ تبدیل بهتر می‌شود.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Sign-Up.to

اگر نمی‌خواهید ابزارهای ایمیل مارکتینگ جدید و با ویژگی‌های بسیار زیاد را یاد بگیرید، Sign-Up.to یک اپلیکیشن ساده برای شروع کار به صورت سریع و فوری می‌باشد. این ابزار به صورت سلف سرویس و نیز خدمات ایمیل مارکتینگ مدیریت شده می‌باشد و در صورتی که منابع کافی برای راه انداختن بازاریابی توسط خودتان را ندارید، یک گزینه عالی است. استفاده از این پلتفرم آسان است و ابزارهایی مانند افزایش مشترکین، ایجاد ایمیل‌های ریسپانسیو (پاسخگو)، ارسال آنها و تجزیه و تحلیل کمپین‌ها را ارائه می‌دهد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Tinyletter

اگر به دنبال تجربه ایمیل مارکتینگ صریح و ساده هستید، Tinyletter یک ابزار عالی است. اگر شما نیاز به هیچ گزارش یا سایر ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای کسب و کار خود ندارید، این ابزار می‌تواند به شما کمک کند. از این رو، TinyLetter یک ابزار ایمیل مارکتینگ ساده بدون هیچ جنجال و سر و صدایی می‌باشد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Campayn

اگر نیاز به طراحی‌های ایمیل ریسپانسیو فوری دارید، Campayn دسترسی به قالب‌های متعدد را فراهم می‌کند. این ابزار لیست مخاطبین را از هر منبعی از جمله جی‌میل و یاهو وارد می‌کند. Campayn همچنین می‌تواند ایمیل‌ها را به صورت اتوماتیک ارسال کند و گزینه‌های به اشتراک گذاری اجتماعی قابل جاسازی را در دسترس قرار دهد. علاوه بر این، می‌تواند در تجزیه و تحلیل کمک کند تا کمپین شما موفق‌تر شود.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ
ابزارهای ایمیل مارکتینگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.