نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد

۳۶ بازديد

نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد

سرورها در انواع مختلف، توسط شرکت های بزرگ تجهیزات شبکه تولید و در بازار موجود می باشند. اما در این میان، خرید سرورهای HP از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار است. دراین مقاله برای شما همراهان گرامی نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد را بررسی خواهیم کرد. کسب اطلاعات در مورد این صنعت می‌تواند شما را در راه‌اندازی کسب و کار، بسیار کمک کند .پس با ما همراه شوید.

معرفی شرکت اچ پی

نمایندگی سرور hp و نمایندگی Dell emc : شرکت هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) معروف به HP یکی از بزرگترین شرکت های اصلی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان است. این شرکت در بیش از 170 کشور دنیا مشغول به فعالیت است. اچ پی محدوده‏ گسترده‏ای از تجهیزات الکترونیکی شامل چاپگر، سرورهای قدرتمند، لپ ‏تاپ، دستگاه‏‌های جانبی و نرم‏‌افزارهای مدیریت شبکه را تولید می‏‌کند.

شرکت HP در سال 1939 با سرمایه‏ 538 دلار در شهر پالو‏آلتو کالیفرنیا توسط بیل هیولت و دیو پکارد تاسیس شد. آن‌ها که دو مهندس برق فارغ‏‌التحصیل از دانشگاه استنفورد بودند، تصمیم گرفتند با کمک هزینه‏ تحصیلی دریافتی توسط یکی از استادان خود، بنام فردریک ترمن در دوران رکود شدید اقتصادی آمریکا شرکت اچ.پی را در پارکینگ پکارد راه‌‏اندازی کنند. نام این شرکت از ترکیب هیولت-پکارد گرفته شده که در 18 آگوست 1947 به‌صورت قانونی به ثبت رسید.

اچ پی در دهه هفتاد توانست سرور تجاری HP3000 را به بازار معرفی کند.

حال که 70 سال از تاریخ تاسیس این شرکت می‏‌گذرد، می‌‏توان ادعا کرد که HP یکی از پیشتازان پیشرفت تکنولوژی در سده‏ گذشته بوده است و در طول این سال‏‌ها دانشمندان و محققان بسیاری در آزمایشگاه‌‏های مجهز آن تحقیقات گسترده‏ای در زمینه‏ فناوری انجام داده‏‌اند و پایه‌گذار بسیاری از تکنولوژی‏‌های مدرن بوده‏‌اند. یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌‏ترین این تحقیقات، کشف Memristor، مخفف واژهMemory Resistor  به معنای پایدار کننده حافظه، المان چهارم الکترونیک بوده است که حاصل هفت سال تلاش بی‏‌وقفه و مستمر محققان شرکت اچ.پی است.

مطلب پیشنهادی شما:  سرورهای استوک اچ پی مشهد

در سال 2008 اچ پی برای اولین بار تکنولوژی Memristor را معرفی کرد. Memristor یک ابزار میکروسکوپیک است که می‏‌تواند شرایط الکتریکی خود را حفظ کند و در نتیجه حافظه موقت حتی پس از قطع جریان برق اطلاعات خود را حفظ می‏‌کند.

 

نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد
نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد

 

بیشتر بخوانید:

 

سرورهای اچ پی مشهد

سرور اچ پی امروزه سلطان اکثر دیتاسنترهای بزرگ و کوچک در سرتاسر دنیاست. اکنون شرکت ها و سازمان های زیادی در سرتاسر دنیا از سرور اچ پی استفاده می کنند. به همین خاطر شاید بتوان گفت که اکنون تجهیز دیتاسنتر به معنای به کار بردن سرور اچ پی است . سرور اچ پی بر حسب نیازهای گوناگون شبکه هایی سازمانی می تواند در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شود. برخی از آن ها با ترکیب سایر تجهیزات وابسته می توانند فضای یک رک را پر کنند و برخی دیگر از آن ها تنها به ابعاد یک کیث ساده رایانه شخصی است.

سرور اچ پی می تواند کانفیگ های گوناگونی را بر حسب نیاز شما داشته باشد. این دسته از سرورهای بسیار انعطاف پذیر هستند و این امکان را به ما می دهد که بتوانیم بر حسب نیازهای کنونی و یا توسعه هایی که در آینده کاریمان ایجاد می شود، سرور را تقویت کنیم و قطعات مختلف را به آن ها اضافه کنیم.

سرور اچ پی ترکیبی از فناوری های گوناگون است. این فناوری ها گاه در نوع خود بی نظیر هستند و بسیار از آن ها نیز در جهان رتبه اول را دارند. بیشتر پردازنده هایی که در سرور اچ پی به کار برده می شوند، ساخت شرکت اینتل هستند. این شرکت نیز به مانند شرکت HPE یکی از پیشگامان تولید پردازنده در جهان است. در سرور اچ پی می توان از یک تا چهار پردازنده را به کار گرفت. این پردازنده ها می توانند از چهار تا 28 هسته را داشته باشند و تا سرعت بالاتر از 4 گیگابایت کار کنند.

مطلب پیشنهادی شما:  مطلب تستی شماره چهار

 

مرکز نمایندگی دوربین مداربسته مایل سایت

از جمله خدمات تاران نمایندگی سرورهای اچ پی مشهد  می باشد. که شامل طراحی و پیاده سازی پروژه ها بر طبق استانداردهای بین المللی و استفاده از تجهیزات با کیفیت و معتبر و می باشد.

شرکت کاوش امن ارتباط تاران، با هدف ارائه خدمات فن آوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند پا به عرصه صنعت IT گذاشت .

از ابتدا، ارائه خدمات ممتاز و با کیفیت را با حداکثری رضایت مشتریان سر لوحه کار خود قرار داده است.

این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب و جوان طی کمتر از 3 سال توانسته است، جایگاه قابل توجهی در  بازار فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری بدست آورد.

خدمات ما :

  • مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل: دکل های مهاری و خود ایستا، انتقال دیتا P2P و P2MP
  • طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  • فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  • ارائه راهکارهای هوشمند سازی منازل و موتورخانه ها
  • طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  • اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  • اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …

آدرس: مشهد، نبش سنایی 16،پلاک3،واحد3

تلفن :  05137244067

موبایل : 09154404069

تلگرام : 09367790650

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.